Uutisaiheen mukaan: Puheenaihe

sivu 1 / 7 (67 uutista)

Mikä on minun perheeni? ()

Väestöliitto teki joitakin vuosia sitten kyselyn eli niin sanotun perhebarometrin. Verkkokyselyssä kysyttiin esimerkiksi, kuka kuuluu sinun perheeseesi.

On hankala elää nuoruutta etänä ()

Korona-aika on kestänyt jo yli vuoden. Se näkyy nuortenkin hyvinvoinnissa. Nuorisotutkijoiden verkoston kysely eli nuorisobarometri kertoo, että nuorten tyytyväisyys omaan elämään on laskenut.

Syksy pitenee ()

Maapallolla on nykyään lämpimämpää kuin ennen. Lumi sulaa ja meren pinta nousee. Ilman lämpötila nousee.

Kuin sieniä sateella ()

Kantarellit, mustatorvisienet, rouskut ja tatit. Nyt metsissä on paljon sieniä, koska tänä syksynä on satanut paljon. Sienet pitävät sateesta.