Uutisaiheen mukaan: Puheenaihe

sivu 1 / 6 (59 uutista)

Syksy pitenee ()

Maapallolla on nykyään lämpimämpää kuin ennen. Lumi sulaa ja meren pinta nousee. Ilman lämpötila nousee.

Kuin sieniä sateella ()

Kantarellit, mustatorvisienet, rouskut ja tatit. Nyt metsissä on paljon sieniä, koska tänä syksynä on satanut paljon. Sienet pitävät sateesta.

Matkailu muuttuu ()

Monet ajattelevat, että matkailu on ihanaa. Mutta voimmeko enää tulevaisuudessa matkustaa yhtä paljon kuin aiemmin

Ihmiset auttavat mielellään ()

Koronavirus on vakava asia. Viruksen takia jotkut sairastuvat ja monet ovat peloissaan. Ravintolat ja kirjastot ovat kiinni. Emme voi mennä elokuviin tai konsertteihin. Meidän täytyy olla varovaisia, jotta virus ei tartu meihin.