Koko Suomessa on nyt kunnon talvi. Myös Etelä-Suomessa on pitkästä aikaa ollut kovia pakkasia. Tämä talvi on kylmin moneen vuoteen.
Uutisaiheen mukaan: Puheenaihe
sivu 1 / 7 (64 uutista)
Uudenvuodenlupauksia ()
Monet tekevät lupauksia, kun uusi vuosi alkaa. Näitä lupauksia kutsutaan uudenvuodenlupauksiksi.
Uudenvuoden ilotulitteet ()
Vuosi 2020 on pian ohi. Joulukuun 31. päivänä juhlitaan uudenvuoden aattoa. Silloin monet ampuvat raketteja kohti taivasta.
Mitä oikein valitsen? ()
Viime viikkoina lehdet ovat kirjoittaneet Yhdysvaltojen presidentinvaaleista paljon.
Onko avaruudessa elämää? ()
Avaruus on todella suuri. Se on suurempi kuin osaamme edes kuvitella.
Syksy pitenee ()
Maapallolla on nykyään lämpimämpää kuin ennen. Lumi sulaa ja meren pinta nousee. Ilman lämpötila nousee.
Kuin sieniä sateella ()
Kantarellit, mustatorvisienet, rouskut ja tatit. Nyt metsissä on paljon sieniä, koska tänä syksynä on satanut paljon. Sienet pitävät sateesta.
Minulla on nuha! ()
Loppukesällä monet ihmiset ovat nuhaisia. Flunssa on tavallinen tauti elokuun lopussa.
Onko elokuussa jo syksy? ()
Joka vuosi kiistellään samasta asiasta. Onko elokuu jo syksyä vai onko elokuussa vielä kesä?
Onko juhannus alku vai loppu? ()
Nyt viikonloppuna on juhannus. Juhannusaatto on perjantaina 19. kesäkuuta, juhannuspäivä on lauantaina ja kesäpäivänseisaus on sunnuntaina.