Uutisaiheen mukaan: Puheenaihe

sivu 1 / 6 (54 uutista)

Matkailu muuttuu ()

Monet ajattelevat, että matkailu on ihanaa. Mutta voimmeko enää tulevaisuudessa matkustaa yhtä paljon kuin aiemmin

Ihmiset auttavat mielellään ()

Koronavirus on vakava asia. Viruksen takia jotkut sairastuvat ja monet ovat peloissaan. Ravintolat ja kirjastot ovat kiinni. Emme voi mennä elokuviin tai konsertteihin. Meidän täytyy olla varovaisia, jotta virus ei tartu meihin.

Tarja Halosen oma emoji ()

Suomen entinen presidentti Tarja Halonen valitsi helmikuussa emojin, joka kuvaa anteeksiantamista. Halosen emoji sanoo: ”Annan anteeksi sinulle”.

Silakat parvessa ()

Suomessa on uusi liike, joka toimii sosiaalisessa mediassa eli somessa. Silakkaliikkeellä on Facebookissa 20 000 tykkääjää.

Joulu on edelleen perinteinen juhla ()

Suomalaiset pitävät tiukasti kiinni perinteistään jouluna. Jouluun kuuluvat sauna, joululaulut, joulukuusi, lahjat ja perinneruuat. Myös hautausmaalla käynti on osa perinnettä. Haudoille sytytetään kynttilöitä, joilla muistetaan kuolleita läheisiä. Joulun aikaan myydään peräti 1,3 miljoonaa kuusta.