Tiede on tärkeää

Tiede on kehittynyt nykymaailmassa hyvin pitkälle. Monia sairauksia osataan parantaa. Moniin vaikeisiin tauteihin on kehitetty lääkkeet ja rokotteet.

Korona-aika on tuonut esiin myös toisen puolen. Kaikki eivät usko ja luota tieteeseen. Lääketiede ei kelpaa kaikille. Jotkut ihmiset väheksyvät tieteentekijöitä.

Nämä ihmiset uskovat, että tiedettä tehdään sen takia, että sillä voidaan alistaa ja holhota ihmisiä. Se ei ole totta. Tiedettä kehitetään sen takia, että sillä voidaan auttaa ihmisiä.

Tietoa kannattaa harkita ja arvioida itse. Ei kuitenkaan ole mitään todisteita siitä, että koronapandemia olisi salaliitto. Jotkut uskovat kuitenkin näin. He löytävät tällaista väärää tietoa internetistä.

Tällaisten uskomusten levittäminen on vastuutonta ihmisten huijausta. Pahimmillaan tämä voi olla hengenvaarallista.

Toivotan kaikille mukavaa huhtikuuta ja alkavaa kevättä.

Pysykää terveinä!

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.