Selkosanomat uudistuu

Kevään viimeinen painettu Selkosanomat eli numero 10 on viimeinen lehti, joka näyttää tutulta ja perinteiseltä. Syyskuussa 2021 ilmestyy täysin uudistettu lehti.

Selkolehtien eli Selkosanomien ja LL-Bladetin koko, sivumäärä ja sisältö uudistuvat. Selkolehdet ilmestyvät ensi syksystä lähtien painettuina kahdeksan kertaa vuodessa. LL-Bladetin nimi muuttuu.

Painettujen selkolehtien lisäksi uudistamme suomenkielisen ja ruotsinkielisen verkkolehden. Tämän lisäksi verkkolehti muuttuu aiempaa vilkkaammaksi.

Olemme valmistelleet lehtien uudistamista 1,5 vuoden ajan. Painettujen lehtien ja verkkolehtien uudistaminen tehdään yhteistyössä Metropolia ammattikorkeakoulun viestinnän muotoilun opiskelijoiden kanssa. Papunet on mukana uudistustyössä. Selkolehtien toimittajat ovat tietysti mukana historiallisessa uudistuksessa.

Muutos ei ole pieni. Siihen tottuminen vie aikaa. Uskomme kuitenkin, että uudistetut selkolehdet ovat teidän lukijoiden mieleen.

Toivotan kaikille lukijoille mukavaa ja lämmintä kesää.

Pysykää terveinä!

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste