Koronavuosi

Vuosi 2020 on kohta lopussa. Tämä on ollut erilainen vuosi. Erilainen kuin kukaan meistä olisi voinut kuvitella vuoden 2020 alussa.

Monien mielestä tämä vuosi on ollut myös vaikea ja jopa pelottava. Koronatauti on todellinen uhka. Ihmisiä on sairastunut ja kuollut. Se herättää epätietoisuutta ja pelkoa. Yksinäisyys on lisääntynyt.

Me kaikki toivomme, että vuodesta 2021 tulee parempi vuosi. Koronaan tulee pian rokote. Toivottavasti se palauttaa maailmaan jälleen perusturvallisuuden.

Tämä on vuoden 2020 viimeinen painettu lehti. Seuraava numero ilmestyy ensi vuonna, 15. tammikuuta. Jatkamme myös verkossa tuttuun tapaan.

Uudistamme parhaillaan selkolehtiä. Luvassa on suuria uudistuksia sekä painetussa lehdessä että verkossa. Palaan asiaan heti ensi vuoden ensimmäisessä lehdessä. Nyt on kuitenkin aika rauhoittua.

Toivotan lukijoillemme rentoa joulun aikaa ja hyvää uutta vuotta!

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste