Suomen naiset pelaavat paikasta MM-kisoihin

Naisten jalkapallojoukkueen karsintapelit jalkapallon MM-kisoihin jatkuvat.
MM-kisat ovat vuonna 2023 Australiassa ja Uudessa Seelannissa.
Suomi on aiemmin pelannut kolme karsintaottelua, ja voittanut niistä kaksi.
Seuraavassa karsintaottelussa ovat vastakkain Suomi ja Ruotsi.
Ottelu pelataan 25. marraskuuta Göteborgissa, Ruotsissa.
Helmareiden ottelut voi katsoa televisiosta YLEn kanavalta.

Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet, YLE.fi