Tervetuloa
uimahalliin

Elina Loponen
on
uinninvalvoja
ja
vesiliikunnanohjaaja
uimahallissa.
Hän
toivottaa tervetulleeksi
uimaan!
Samalla hän muistuttaa
uimahallin
säännöistä.
Erityisesti hän muistuttaa
peseytymisestä,
jotta
uima-altaan
vesi pysyy puhtaana.
Suihkuun
mennään
ilman uimapukua.
Suihkussa pestään saippualla koko keho,
myös meikit pestään pois.
Hiukset
täytyy
kastella
tai
peittää uimalakilla.
Vasta suihkun
jälkeen
puetaan uima-asut
ja
mennään
altaaseen.

Lähde: Selkosanomat, Matti Välimäki
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Matti Välimäki
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki