Selkosanomat kuvilla

Siirry suoraan sisältöön
  • Etusivu
  • Kotimaa
  • Ulkomaat
  • Urheilu
  • Viihde
  • Teema
  • Uutisarkisto
  • Selkosanomat
Pääministeri Sanna Marin kertoi uusista koronarajoituksista.

Uusia koronarajoituksia
maaliskuussa

26.2.2021

Joka kolmas suomalainen
on yksinäinen

24.2.2021

Opetusministeri Jussi Saramo haluaa lopettaa kiusaamisen kouluissa.

Kiusaaminen
täytyy estää

12.2.2021

Hoitaja antoi koronarokotteen Tapiolan terveysasemalla 28. tammikuuta.

Koronarokotukset ovat käynnissä
Suomessa

11.2.2021

Timo Nisula on lakritsitehtailija Kouvolan Lakritsilla. Kuvassa Nisula pitää kädessä todella suurta lakritsipussia ja lakritsipiippua.

Maailman
parasta
lakritsia

27.1.2021

Pääministeri Sanna Marinin mukaan koronarajoituksia voidaan tiukentaa, jos virus alkaa levitä uudelleen nopeasti.

Koronaviruksen
muunnokset
leviävät Suomessa

13.1.2021

Hyvää joulua
ja
uutta vuotta!

22.12.2020

Kuvassa sairaanhoitaja laittaa rokotetta ruiskuun.

Koronarajoituksia
jouluna

21.12.2020

Kuvassa Korkeasaaren karhut ovat väsyneitä ja ne aikovat mennä nukkumaan pian. Nyt karhut nukkuvat jo talviunta.

Karhut nukkuvat talviunta
Korkeasaaressa

16.12.2020

Kuvan raketteja kutsutaan ilotulitteiksi. Ne ovat suosittuja koko maailmassa.

Uutenavuotena
ilotulitus
tai
valonäytös

16.12.2020

Rouva Keenan on ensimmäinen ihminen, joka sai koronarokotteen Britanniassa.

Koronarokotukset
alkavat tammikuussa

10.12.2020

Helsingin pormestari Jan Vapaavuori (vasemmalla) ja HUSin toimitusjohtaja Juha Tuominen tutkivat Suomen koronavirustilastoja ennen tiedotustilaisuutta.

Suomen
koronatilanne
on vakava

3.12.2020

Kuvassa on matkustajia Helsinki-Vantaan lentoasemalla syyskuussa 2020.

Maahantulon rajoitukset
jatkuvat

2.12.2020

Koronan eli covid-19-taudin vastainen rokote saattaa valmistua pian.

Rokote
koronatautia vastaan

19.11.2020

Vanhoja esineitä muinaisesta Egyptistä.

Näyttely
muinaisesta Egyptistä

19.11.2020

Jalankulkijoita ja poliisiauto Narinkkatorilla Helsingin keskustassa.

Väkivaltaisia
jengejä
Helsingissä

19.11.2020

Kesyrotta on lemmikkieläin. Kaupungeissa villirotat tuhoavat rakennuksia.

Rotat
aiheuttavat ongelmia
Vaasassa

5.11.2020

Kuvassa presidentti Sauli Niinistö ja rouva Jenni Haukio odottivat vieraita vuoden 2019 Linnan juhliin.

Itsenäisyyspäivänä
ei ole Linnan juhlia

21.10.2020

Kuvassa ovat koronakoira Kössi ja sen omistaja Susanna Paavilainen.

Koirat etsivät
koronaviruksia

21.10.2020

Roskat päätyvät kaatopaikalle. Kuvassa on Ämmässuon kaatopaikka Espoossa.

Älä heitä biojätettä
roskiin

9.10.2020

Tietoa sivustosta | Ota yhteyttä

Yhteystiedot:

Papunet
Linnoitustie 2B
02600 ESPOO
Sähköposti: papunet@kvl.fi

 

Muita sivustoja:

 Papunetin kuvasivut

Papunet Lärum LL-Center Vastuullista journalismia

© 2021 Selkosanomat