Kuvassa on kuvia koronaviruksesta.

Mitä haluat tietää koronaviruksesta? Vastaa Selkosanomien kyselyyn

Mitä mieltä olet Selkosanomien koronauutisista? Mitkä ovat vaikeita asioita koronauutisissa. Vastaa kyselyyn. Voit voittaa palkinnoksi selkokirjan.

Arvoisa Selkosanomien lukija,

Selkosanomat julkaisee paljon uutisia koronaviruksesta.
Haluaisimme tietää,
mitä mieltä olet Selkosanomien uutisista,
jotka kertovat koronaviruksesta.
Millaista tietoa koronaviruksesta kaipaat lisää?

Vastaa neljään kysymykseen.
Vastaamiseen menee 5 – 10 minuuttia.
Arvomme vastaajien kesken kolme selkokirjaa.

Vastauksesi ovat meille tärkeitä.
Teemme vastausten avulla entistä parempia uutisia.

Pääset kyselyyn tästä:

Neljä kysymystä Selkosanomien koronauutisista

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste