Kuvassa on kuvia koronaviruksesta.

Mitä haluat tietää koronaviruksesta? Vastaa Selkosanomien kyselyyn

Mitä mieltä olet Selkosanomien koronauutisista? Mitkä ovat vaikeita asioita koronauutisissa? Vastaa kyselyyn. Voit voittaa palkinnoksi selkokirjan.

Arvoisa Selkosanomien lukija,

Selkosanomat julkaisee paljon uutisia koronaviruksesta.
Haluaisimme tietää,
mitä mieltä olet Selkosanomien uutisista,
jotka kertovat koronaviruksesta.
Millaista tietoa koronaviruksesta kaipaat lisää?

Vastaa neljään kysymykseen.
Vastaamiseen menee 5 – 10 minuuttia.
Arvomme vastaajien kesken kolme selkokirjaa.

Vastauksesi ovat meille tärkeitä.
Teemme vastausten avulla entistä parempia uutisia.

Pääset kyselyyn tästä:

Neljä kysymystä Selkosanomien koronauutisista

Mitä mieltä olit jutusta?


2 kommenttia uutiseen “Mitä haluat tietää koronaviruksesta? Vastaa Selkosanomien kyselyyn”

  1. Faleeha AL-shammari

    Krone-virus tappaa nuoret ja vanhat eivät sulje pois ketään, mutta sterilointi ja etäpesu on välttämätöntä

  2. Faleeha ,AL-shammari

    Poistuuko virus koskaan vai palaako pitkäaikainen virus?