Juhannusaattona poltetaan kokkoja. Kuvassa juhannuksen juhlintaa Helsingin Pihlajasaaressa.

Juhannuksena on viileää ja poutaa

Suomen keskikesän ykkösjuhlaa juhannusta vietetään potaisessa säässä. Ilma ei kuitenkaan ole kovin lämmin.

Ilmatieteen laitoksen ennusteen mukaan juhannusaattona perjantaina 24. kesäkuuta on pääosin poutaa. Lämpötila jää reiluun 10 asteeseen Pohjois-Suomessa ja Lapissa. Etelä-Suomessa voi olla jopa +18 astetta lämmintä.

Sunnuntaina sää lämpenee hiukan, mutta silloin alkavat myös sateet. Juhannuksena saattaa myös tuulla melko kovaa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.