Ari Huusela purjehti Atlantin yli

Ari Huusela purjehti Atlantin yli Ari Huusela ylitti Atlantin valtameren purjeveneellä jo neljännen kerran. Huusela osallistui purjehduskilpailuun, jossa oli mukana 20 venettä. Muut kilpailijat olivat Ranskasta, Englannista, Saksasta ja Sveitsistä. Ari Huusela on lentokapteeni. Hän harrastaa yksinpurjehdusta. Ari Huusela haluaa tulevaisuudessa purjehtia maailman ympäri. Purjehduskilpailu maailman ympäri on vuonna 2020.

Minä luen sinulle -kampanja alkaa

Minä luen sinulle -kampanja alkaa Minä luen sinulle -kampanjassa kohtaavat maahanmuuttajat, vanhukset ja vammaiset ihmiset. Maahanmuuttajat lukevat ääneen selkokielisiä kirjoja ja lehtiä vanhuksille ja vammaisille ihmisille. Lukuhetkiä järjestetään viikon ajan eli 11.-15. helmikuuta 2019. Nyt kampanja etsii vapaaehtoisia lukijoita. Lukijaksi voi ilmoittautua maahanmuuttaja, joka opiskelee suomen kieltä. Lue lisää kampanjasta … Lue lisää artikkelista

Koiranomistajille testi?

Koiranomistajille testi? Suomessa on 700 000 koiraa. Viime vuosina koirahyökkäysten määrät ovat lisääntyneet. Asiantuntijoiden mielestä syy on siinä, että kaikki koiranomistajat eivät tunne oman koiransa käyttäytymistä. Koiranomistajan tehtävänä on estää koiran hyökkäykset. Helsingin eläinsuojeluyhdistys HESY suosittelee testiä ja koulutusta suurten koirien omistajille. Kaikki eivät ole samaa mieltä testistä. Mutta on … Lue lisää artikkelista