Kansanedustaja Ilkka Kanerva.

Kansanedustaja Ilkka Kanerva.

Kanerva teki ennätyksen

Kansanedustaja Ilkka Kanerva teki uuden ennätyksen. Hän on istunut kauimmin eduskunnassa.

Kanerva oli 27-vuotias, kun hänet valittiin ensimmäisen kerran. Nyt hän on 69-vuotias.

Hän on ollut kansanedustaja lähes 42 vuotta. Kanerva aikoo asettua ehdolle vuoden 2019 eduskuntavaaleissa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste