Kuvassa ovat Jere Tiihonen (vasemmalla), Antti Holma ja Jare Tiihonen.

Kuvassa ovat Jere Tiihonen (vasemmalla), Antti Holma ja Jare Tiihonen.

Arvostelijat: huono elokuva Cheekistä

Elokuva Veljeni Vartija tuli teattereihin tammikuun lopussa.

Elokuva kertoo rap-laulaja Cheekin eli Jare Tiihosen elämästä. Elokuva kertoo myös Cheekin veljestä Jere Tiihosesta.

Lehtien arvostelijat ovat pitäneet elokuvaa erittäin huonona. Arvostelijat ovat kehuneet vain näyttelijä Antti Holmaa. Holma esittää elokuvassa Cheekiä.

– Elokuvassa kaikki on pielessä. Elokuva näyttää pizzamainokselta, sanovat arvostelijat. Cheekin fanit sen sijaan ovat pitäneet elokuvasta.

Lähde Ilta-Sanomat

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.