Paula Vesalan käsissä on neljä Emma-palkintoa.

Paula Vesalan käsissä on neljä Emma-palkintoa.

Vesalalle paljon Emmoja

Paula Vesala sai eniten Emma-palkintoja. Emmat ovat tärkeimpiä suomalaisen kevyen musiikin palkintoja.

Emmat jaettiin Emma-palkintojuhlassa Espoon areenassa.

Vesala oli paras naislaulaja ja voitti vuoden pop -sarjan. Hän julkaisi viime vuonna ensimmäisen oman levyn nimeltään Vesala. Se voitti vuoden parhaan albumin Emman. Vesalan laulu Tequila oli vuoden paras biisi.

Mieslaulajan Emman sai Mikael Gabriel ja vuoden yhtyeen palkinnon JVG. Alma sai vuoden tulokkaan Emman levystä Dye My Hair.

Lähde STT


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.