Uusi sarja Suomesta Teemalla

Teksti: Kaisa Kaatra
Kuva: YLE Kuvapalvelu
Uutinen julkaistu: 13.03.2018

Uudessa sarjassa vieraillaan ympäri Suomea kohteissa, jotka yleisö on valinnut. Yle Teema aloittaa uuden matkaohjelman, jossa kierretään Suomessa.

Sarjan vierailukohteet on valittu yleisön ehdotuksista, joita Yle keräsi yli 500. Sarjassa on kymmenen osaa ja se kaksikielinen, kuten Suomi. Sarjan juontavat Hannamari Hoikkala ja Nicke Aldén.

– Sarjassa on erityistä se, että se on tehty yhteistyössä yleisön kanssa, kertoo Hannamari Hoikkala.

Ohjelmassa tavataan ihmisiä, jotka esimerkiksi remontoivat, järjestävät tapahtumia, huoltavat nähtävyyksiä ja tekevät taideprojekteja.

– Sarjan tekeminen oli tosi antoisaa. Löysimme niin paljon suomalaisia, jotka tekevät täysillä omia juttujaan!, kertoo sarjan juontaja Nicke Aldén.

Ensimmäisessä osassa käydään Paraisilla, Kustavissa ja Iniössä. Sarja näytetään Teemalla tiistai-iltaisin 27.3. alkaen.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)