Egenlandin juontajat Hannamari Hoikkala ja Nicke Aldén kiersivät Suomea kesällä 2017.

Egenlandin juontajat Hannamari Hoikkala ja Nicke Aldén kiersivät Suomea kesällä 2017.

Uusi sarja Suomesta Teemalla

Uudessa sarjassa vieraillaan ympäri Suomea kohteissa, jotka yleisö on valinnut. Yle Teema aloittaa uuden matkaohjelman, jossa kierretään Suomessa.

Sarjan vierailukohteet on valittu yleisön ehdotuksista, joita Yle keräsi yli 500. Sarjassa on kymmenen osaa ja se kaksikielinen, kuten Suomi. Sarjan juontavat Hannamari Hoikkala ja Nicke Aldén.

– Sarjassa on erityistä se, että se on tehty yhteistyössä yleisön kanssa, kertoo Hannamari Hoikkala.

Ohjelmassa tavataan ihmisiä, jotka esimerkiksi remontoivat, järjestävät tapahtumia, huoltavat nähtävyyksiä ja tekevät taideprojekteja.

– Sarjan tekeminen oli tosi antoisaa. Löysimme niin paljon suomalaisia, jotka tekevät täysillä omia juttujaan!, kertoo sarjan juontaja Nicke Aldén.

Ensimmäisessä osassa käydään Paraisilla, Kustavissa ja Iniössä. Sarja näytetään Teemalla tiistai-iltaisin 27.3. alkaen.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste