Tanhupallo on hahmo, jonka näyttelijä Kiti Kokkonen on luonut.

Tanhupallo on hahmo, jonka näyttelijä Kiti Kokkonen on luonut.

Tanhupallo askartelee

Tanhupallo julkaisee pääsiäisen jälkeen askartelukirjan, kertoo Helsingin Sanomat.

Tanhupallo on sketsihahmo. Tanhupallo voitti sketsihahmokilpailun television viihdeohjelma Putouksessa tänä talvena.

Tanhupalloa esittää näyttelijä Kiti Kokkonen. Kokkonen pitää itsekin askartelusta. Kokkosella on oma korutyöpaja, jonka nimi on Kitin helmitehdas.

Tanhupallon askartelukirjassa on 24 askarteluohjetta, jotka Kiti Kokkonen on itse suunnitellut. Ohjeet neuvovat, miten voi tehdä vaikkapa stressipallon, sohvaperunan tai syötävän rannekorun.

Lähde Helsingin Sanomat

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste