The Voice Finland -laulukilpailu alkoi jälleen. Saija Saarniston (kuvassa) esitys lumosi kilpailun tuomarit.

The Voice Finland -laulukilpailu alkoi jälleen. Saija Saarniston (kuvassa) esitys lumosi kilpailun tuomarit.

Saija Saarnisto lumosi laulullaan

The Voice of Finland -laulukilpailun kuudes kausi on alkanut lupaavasti. Laulukilpailuun haki mukaan ennätyksellisen paljon laulajia.

25-vuotias Saija Saarnisto Kokkolasta hurmasi kaikki neljä tuomaria viime viikolla. The Voice of Finlandin kuudennen kauden tuomarit ovat Michael Monroe, Olli Lindholm, Redrama ja Anna Puu.

Saija Saarnisto esitti Eva Cassidyn herkän kappaleen Autumn Leaves. Tähän mennessä kilpailussa on nähty monta hienoa esitystä. Hyvin onnistui esimerkiksi Anna Ijäs, joka putosi viime kaudella kilpailusta. Nyt hän pääsi kirkkaasti jatkoon.

Myös raisiolainen  Aksel Ikävalko ja turkulainen Juuso Vuorinen yllättivät tuomarit.

Ohjaaja Niko Nykänen voitti Kultainen Venla -palkinnon vuoden 2016 parhaana ohjaajana. Hän on ohjannut Voice of Finlandin, Emma Gaalan, Talent Suomen ja Kultaisen Venlan suorat lähetykset.

The Voice of Finland näkyy Nelosella torstaisin ja perjantaisin klo 20.


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.