Queen teki parhaat hitit

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 14.09.2016

Miksi jostain laulusta tulee suosittu hitti?

Brittiläisen St. Andrewsin yliopiston tutkijat kehittivät kaavan, jolla hitti voi syntyä. Laulun pitää kuulostaa tutulta, mutta sen pitää yllättää. Melodia on tärkeä, samoin omaperäinen rytmi.

Tutkijoiden mielestä parhaiten jää mieleen Queenin We Will Rock You. Toisena on Pharrell Williamsin Happy.

Kolmanneksi paras on We Are The Champions ja kuudentena Bohemian Rhapsody. Molemmat ovat Queenin lauluja.

Lähteet Soundi, New Musical Express

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)