Euroviisujen voittaja Salvador Sobral puhui kilpailun aikana myös pakolaisten puolesta.

Euroviisujen voittaja Salvador Sobral puhui kilpailun aikana myös pakolaisten puolesta.

Portugal voitti euroviisut

Portugal voitti Eurovision laulukilpailun viime viikolla.

Portugalin Salvador Sobral voitti euroviisut laulullaan Amar Pelos Dois. Laulu on tehty portugalilaisen musiikin perinteiden mukaisesti. Portugal ei ole koskaan aiemmin voittanut euroviisuja.

Laulun on tehnyt Salvadorin sisko Luisa Sobral. Laulun nimi tarkoittaa rakkautta molempien puolesta. Laulu kertoo rakkauden etsinnästä.

Bulgaria tuli toiseksi ja kolmanneksi Moldova.

Lähde STT


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.