Portugal voitti euroviisut

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 24.05.2017

Portugal voitti Eurovision laulukilpailun viime viikolla.

Portugalin Salvador Sobral voitti euroviisut laulullaan Amar Pelos Dois. Laulu on tehty portugalilaisen musiikin perinteiden mukaisesti. Portugal ei ole koskaan aiemmin voittanut euroviisuja.

Laulun on tehnyt Salvadorin sisko Luisa Sobral. Laulun nimi tarkoittaa rakkautta molempien puolesta. Laulu kertoo rakkauden etsinnästä.

Bulgaria tuli toiseksi ja kolmanneksi Moldova.

Lähde STT

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)