Pelle juhlii synttäreitään keikalla

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 11.02.2015

Suomalaisen punk-rockin sitkeä edustaja Pelle Miljoona täytti 60 vuotta.

Pelle Miljoonan oikea nimi on Petri Tiili. Hän täytti 60 vuotta 10. helmikuuta. Pelle juhlii syntymäpäiväänsä konsertissa, joka on lauantaina 14. helmikuuta Savoy-teatterissa Helsingissä.

Pelle Miljoonan ensimmäinen single Olen työtön ilmestyi vuonna 1977. Hän oli suosionsa huipulla 1980-luvun alussa. Moottoritie on kuuma soi yhä tiuhaan radiossa ja karaoke-baareissa. Muita suosikkeja ovat muiden muassa Juokse villi lapsi, Pelko ja viha sekä Väkivalta ja päihdeongelma.

Vanha punk-rokkari sai jo patsaankin kotikaupunkiinsa Haminaan.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)