Näyttelijä Oprah Winfrey (kuvassa) toivoi, että naisten seksuaalinen häirintä loppuu. Hän sai Golden Globe -juhlassa palkinnon elämäntyöstään.

Näyttelijä Oprah Winfrey (kuvassa) toivoi, että naisten seksuaalinen häirintä loppuu. Hän sai Golden Globe -juhlassa palkinnon elämäntyöstään.

Palkinnot vahvojen naisten tarinoille

Naisten tarinat saivat palkintoja Golden Globe -juhlassa Yhdysvalloissa.

Naisnäyttelijät pukeutuivat mustiin pukuihin Golden Globe -juhlassa. He muistuttivat puvuilla naisten seksuaalisesta häirinnästä elokuva-alalla.

Golden Globe on Oscarien jälkeen toiseksi tärkein elokuvapalkinto Yhdysvalloissa. Parhaan elokuvan palkinnon sai Three Billboards Outside Ebbing, Missouri. Se kertoo äidistä, joka selvittää tyttärensä murhaa.

Paras komedia oli Lady Bird, joka kertoo teinitytön kasvusta. Näyttelijä Nicole Kidman palkittiin roolistaan Little Big Lies -tv-sarjassa.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.