Marcuksesta (vasemmalla) ja Martinuksesta on tehty jo elokuva ja kirja.

Marcuksesta (vasemmalla) ja Martinuksesta on tehty jo elokuva ja kirja.

Marcus ja Martinus huipulla

Norjalaiset veljekset Marcus ja Martinus ovat Pohjoismaiden suosituimpia pop-laulajia. He ovat vasta 15-vuotiaita.

Marcus ja Martinus Gunnarsenista tuli ensin suosittuja Norjassa. He voittivat siellä Talent-kilpailun vuonna 2012. Suosio kasvoi nopeasti. Nyt he ovat hyvin suosittuja myös Ruotsissa ja Suomessa.

Marcus ja Martinus lauloivat ensin norjaksi, mutta viime vuonna he vaihtoivat kieleksi englannin. Uusi levy Moments ilmestyy marraskuussa.

Marcus ja Martinus esiintyvät Helsingin Areenassa 18. marraskuuta. Konsertti on loppuunmyyty.

Lähteet Sony Music, HS


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.