Maija Vilkkumaa tekee jälleen musiikkia

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 29.06.2015

Maija Vilkkumaan tauko on ohi. Vilkkumaa palasi lavoille tänä kesänä. Uusi levy ilmestyy syksyllä.

Maija Vilkkumaa vetäytyi tauolle neljä vuotta sitten. Nyt tauko on ohi. Syksyllä ilmestyy uusi pitkäsoitto. Radioissa soi jo Vilkkumaan uusi single Lissu ja mä.

Musiikillisen taukonsa aikana Vilkkumaa julkaisi kirjan ja keskittyi perhe-elämään. Hän on naimisissa muusikko Mikko Kososen kanssa. Pariskunnalla on kaksi tytärtä.

– Perheemme lapsiluku on nyt täysi. Kannatan ehdottomasti sitä, että äidit käyvät töissä, Vilkkumaa sanoo Iltalehdessä.

Maija Vilkkumaa kuuluu myös Kerkko Koskinen Kollektiivi -yhtyeeseen. Hän on mukana syksyllä Vain elämää -televisiosarjassa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)