Lähde mukaan tanssimaan!

Teksti: Kaisa Kaatra
Kuva: Petri Krook
Uutinen julkaistu: 15.03.2017

Koko Suomi tanssii -kampanja innostaa kaikkia suomalaisia tanssimaan ja nauttimaan liikkeestä ja musiikista.

Koko Suomi tanssii -kampanja on käynnissä koko tämän vuoden. Kampanja on osa Suomi 100 -juhlavuoden ohjelmaa.

Kampanjaan on helppo osallistua. Voit tanssia minkälaisen tanssin haluat. Kuvaa tanssi esimerkiksi kännykkäkameralla ystävän kanssa. Varmista, että videolla esiintyvät ihmiset ovat antaneet sinulle luvan julkaisuun.

Jaa sitten video sosiaalisessa mediassa. Muista lisätä tunnus #tanssihaaste ja #suomitanssii. Näin olet mukana haasteessa!

Kampanjan internet-sivuilta voit käydä katsomassa esimerkkivideoita ja -ohjeita.

Sivuilla esimerkiksi kaupanmyyjät tanssivat upeasti Ruoholahden S-marketissa. Tunnelma on mahtava. Tanssiminen on hauskaa!

Kampanjan tarkoitus on näyttää, että kuka tahansa osaa tanssia. Sivuilla on myös videoita, joiden avulla voit opetella katutanssia, nykytanssia, balettia, showtanssia tai  pari- ja kansantansseja.

Koko Suomi tanssii -kampanjan sivut: www.suomitanssii.fi 

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)