Nenäpäivä kerää rahaa maailman lasten auttamiseksi. Isac Elliot haastaa koulut mukaan.

Nenäpäivä kerää rahaa maailman lasten auttamiseksi. Isac Elliot haastaa koulut mukaan.

Isac Elliot haastaa koulut auttamaan

Laulaja Isac Elliot haastaa suomalaiset koulut auttamaan maailman lapsia.

Hän haastaa koululaiset toteuttamaan tempauksia Nenäpäivä-kampanjan aikana. Isac Elliot esiintyy koulussa, jonka tempaus valitaan parhaaksi. Kampanja alkaa 26. lokakuuta ja päättyy 19. marraskuuta.

– Suomi on turvallinen maa, jossa on hyvät koulut ja sairaalat. Muualla lapsen päivä voi olla tosi rankka, vaarallinen tai ikävä, Isac Elliot muistuttaa.

Lähde Nenäpäivä-säätiö


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.