Ed Sheeran esiintyi musiikkikanava MTV:n juhlassa elokuussa.

Ed Sheeran esiintyi musiikkikanava MTV:n juhlassa elokuussa.

Ed Sheeran on vuoden paras artisti

Amerikkalainen musiikkikanava MTV palkitsi elokuun lopulla vuoden parhaat laulajat ja videot. Englantilainen laulaja Ed Sheeran valittiin vuoden artistiksi.

Rap-laulaja Kendrick Lamarin musiikkivideo Humble-kappaleesta sai parhaan videon palkinnon. Vuoden tulokas on Khalid.

Zaynin ja Taylor Swiftin laulu I Don’t Wanna Live Forever sai palkinnon parhaasta yhteistyöstä. Parhaan tanssin palkinnon sai Kanye Westin video Fade.

Palkinnot jaettiin juhlassa, joka pidettiin Kaliforniassa Yhdysvalloissa. Sen juonsi laulaja Katy Perry.

Lähde STT


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.