Dingo on monella mittapuulla Suomen kaikkien aikojen suosituin yhtye. Yhtyeen kolme ensimmäistä levyä kuuluvat suomalaisen rockmusiikin historiaan. Vuonna 1985 julkaistu Kerjäläisten valtakunta on myös yksi kaikkien aikojen myydyimmistä suomalaisista levyistä.
Dingo palaa lavoille yhtyeen kulta-ajan kokoonpanolla, joka esiintyi vuosina 1984–1986 ja myöhemmin 1998–2002. Dingon keulahahmo Neumann on käyttänyt Dingon nimeä vuosien varrella moneen otteeseen. Tällä kertaa kysymyksessä on kuitenkin nimenomaan sen oikean ja alkuperäisen Dingon paluu.
Dingon ensimmäinen paluukeikka on yhtyeen kotikapupungissa Porissa 26. toukokuuta. Tämän jälkeen Dingo esiintyy juhannusjuhlilla Himoksella ja Tahkolla. Tämän lisäksi yhtye tekee kahdeksan keikkaa erilaisilla kesätapahtumilla. Syksyllä Dingo esiintyy Espanjan Fuengirolassa.
Dingo jatkaa toimintaansa myös kesän jälkeen. Yhtye aikoo levyttää uusia kappaleita.
Ultra Bra nousi suureen suosioon 1990-luvun puolivälin jälkeen. Yhtye lopetti toimintansa syksyllä 2001. Tänä kesänä Ultra Bra esiintyy kolmella suurimmalla rock-festivaalilla, Provinssissa, Ruisrockissa ja Ilosaarirockissa.
Ultra Bra sekoitti musiikissaan tarttuvia popsävyjä, poliittisia ja yhteiskunnallisia lauluja sekä taidemusiikkia. Yhtye nousi suureen suosioon toisella levyllään Kroketti. Se julkaistiin vuonna 1997. Ultra Bran tavaramerkki on suuri kokoonpano. Yhtyeessä on 12 jäsentä. Jäsenistä neljä on laulusolisteja, neljä puhaltajia ja neljä muuta soittajaa. Ultra Bran sävellyksistä vastaa Kerkko Koskinen.
Ultra Bra esiintyy kesällä tunnetuimmassa kokoonpanossaan. Yhtye ei aio jatkaa säännöllistä keikkailua kesän jälkeen. Ultra Bra on esiintynyt pari kertaa 16 vuotta sitten tapahtuneen hajoamisensa jälkeen. Edellisen kerran yhtye nousi lavalle konsertissa, joka tuki Pekka Haaviston presidentinvaalikampanjaa vuonna 2012.

Ultra Bra vuonna 1998 (vasemmalla) ja vuonna 2017.