Kuvassa vasemmalla on rap-laulaja Cheek eli Jare Tiihonen. Oikealla on Antti Holma. Hän esittää Cheekiä elokuvassa, jonka nimi on Veljeni vartija.

Kuvassa vasemmalla on rap-laulaja Cheek eli Jare Tiihonen. Oikealla on Antti Holma. Hän esittää Cheekiä elokuvassa, jonka nimi on Veljeni vartija.

Cheekin elämästä tehdään elokuva

Antti Holma esittää Cheekiä elokuvassa, joka tulee teattereihin ensi helmikuussa. Elokuvan nimi on Veljeni vartija.

Elokuva kertoo Jare Tiihosen eli Cheekin ja hänen veljensä Jeren elämästä. Näyttelijä Antti Holma esittää elokuvassa sekä Jeren että Jaren roolin.

Holma tuli tunnetuksi Putouksen näyttelijänä. Hän kuuntelee nykyään joka päivä Cheekin musiikkia. Hän opiskelee näin rap-musiikkia, jotta hän onnistuu hyvin Cheekin roolissa.

Elokuva on ollut Cheekin haaveena jo kauan. Hän on paljon mukana elokuvan kuvauksissa. Elokuvan ohjaaja on J.P. Siili.

Lähteet STT, YleX


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.