Bumtsibumin uusi juontaja on Kalle Lindroth.

Bumtsibumin uusi juontaja on Kalle Lindroth.

Bumtsibum palaa televisioon

Uuden Bumtsibumin juontaa muusikko ja näyttelijä Kalle Lindroth.

Bumtsibum on MTV3-kanavan viihdeohjelma, jossa kaksi joukkuetta tunnistaa lauluja ja yrittää esittää niitä. Ohjelmaa esitettiin vuosina 1997–2005 ja se oli hyvin suosittu. Bumtsibum alkaa uudelleen ensi maaliskuussa.

Tanssii tähtien kanssa -ohjelman uusi kausi alkaa helmikuussa. Ohjelman juontajia ovat tutut Vappu Pimiä ja Mikko Leppilampi.

Kolmas juontaja on uusi tuttavuus Tuija Pehkonen. Uusi tuomari on entinen taitoluistelija Kiira Korpi.

Lähde MTV3


2 kommenttia uutiseen “Bumtsibum palaa televisioon”

  1. Häh

    Olipas selkeä selkouutinen – miksi puhutaan sekaisin Bumtsibumista ja Tanssii tähtien kanssa ohjelmasta? Sekosin.

  2. Markku Juusola

    Hei,
    Kiitoksia kommentista!
    Uutiseen laitettiin uutta tietoa myös toisesta saman kanavan suositusta ohjelmasta, koska sekin varmaan kiinnostaa lukijoita. Toisaalta se on varmaan sekavaa, kun kerrotaan kahdesta eri ohjelmasta samassa jutussa.
    t. Markku J.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.