Saara Aalto on tullut toiseksi monessa laulukilpailussa. Siksi hän ennustaa, että hän on euroviisuissa ainakin toinen.

Saara Aalto on tullut toiseksi monessa laulukilpailussa. Siksi hän ennustaa, että hän on euroviisuissa ainakin toinen.

Aalto: ainakin toiseksi euroviisuissa

Suomen laulu euroviisuihin valitaan ensi lauantaina. Tiedämme jo, että Saara Aalto laulaa Suomen laulun Eurovision laulukilpailussa. Mutta minkä laulun hän laulaa?

Se selviää 3. maaliskuuta Espoon Metro Areenalla. Euroviisuihin lähtee yksi kolmesta ehdokkaasta. Niiden nimet ovat Monsters, Domino ja Queens.

Saara Aalto uskoo, että hän tulee vähintään toiseksi. Ruotsalaiset säveltäjät ovat säveltäneet Aallon laulut.

He ovat säveltäneet myös lauluja, jotka ovat voittaneet euroviisut. Niitä ovat Loreenin Euphoria ja Måns Zelmerlövin Heroes. Myös Aalto voi siis menestyä.

Lähteet Yle, STT

Laulujen videoita voi katsoa osoitteessa: yle.fi/aihe/umk

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste