sivu 1 / 203 (2028 uutista)

Sharia ei ole laki ()

Muslimien sharia-laki tuo monien mieleen ankaran ja ikivanhan lain. Islamilaisen oikeuden asiantuntijoiden mukaan sharia ei kuitenkaan ole varsinainen laki. Muslimien pyhiin teksteihin ja Koraaniin perustuva sharia on ennemminkin ohjeistus sille, kuinka muslimien tulee elää.

Vesa Heilala lähtee avaruuteen ()

Vesa Heilala kutsuu itseään suomalaiseksi astronautiksi. Heilala on varannut lennon raketilla avaruuteen. Heilala lähtee avaruusmatkalle lähivuosien aikana. Heilalan mukaan avaruuslento on hänen unelmansa.

Tärkeät tunteet ()

Tunteet ovat tärkeä osa ihmisten elämää. Jarkko Rantanen on psykologi, joka käy työpaikoilla puhumassa tunteista.

Pakina ()

Mökkikausi alkaa, lokit tulevat Lokit ovat häijyjä lintuja varsinkin keväisin. Ne hyökkäävät vihaisena ihmisiä päin kun niillä on poikasia. Toreilla…