Lyhyesti – urheilu

Golf:

Golfinpelaaja Mikko Ilonen (kuvassa) sijoittui jaetulle kolmannelle sijalle golfin Euroopan kiertueen Marokon osakilpailussa. Sijoitus on Ilosen paras yli kolmeen vuoteen. 38-vuotias Ilonen sai palkinnoksi noin 120 000 euroa.

Ilosen uran paras kausi on tähän mennessä ollut vuosi 2014. Silloin Ilonen voitti kaksi osakilpailua.

Jalkapallo:

Manchester City on Englannin Valioliigan mestari. Toiseksi liigassa tuli saman kaupungin joukkue Manchester United. Valioliigan kolmas oli Tottenham ja neljäs Liverpool.

Valioliigasta putosivat Swansea, Stoke ja West Bromwich. Valioliigaan nousevat Wolverhampton ja Cardiff.

Valioliigan kausi 2018–2019 alkaa 11. elokuuta.

Kuvat Lehtikuva

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste