Kiira Korpi voitti hopeaa

Teksti: HV
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 30.01.2012

Taitoluistelija Kiira Korpi on matkalla maailmanmestaruuskisoihin.

Kiira Korpi voitti viime lauantaina taitoluistelun Euroopan mestaruuskisoissa hopeaa. Vain Italian kokenut Carolina Kostner luisteli häntä paremmin.

Korpi keskittyy nyt jo seuraaviin kisoihin. 9.–12. helmikuuta Vantaalla luistellaan Pohjoismaiden mestaruudesta. Sen jälkeen on vuorossa kauden pääkilpailu, MM-kisat. Ne järjestetään maalis-huhtikuun vaihteessa Ranskassa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)