Tämä tilanne miesten pariviestissä harmitti todella paljon suomalaisia. Norjan Emil Iversen (edessä) kaatui ja kaatoi myös Suomen Iivo Niskasen.

Tämä tilanne miesten pariviestissä harmitti todella paljon suomalaisia. Norjan Emil Iversen (edessä) kaatui ja kaatoi myös Suomen Iivo Niskasen.

Hopea ja melkein kultamitali

Suomi sai hopeaa ja pronssia hiihdon MM-kisojen ensimmäisinä päivinä.

Krista Pärmäkoski tuli toiseksi naisten yhdistelmäkilpailussa. Voiton vei Norjan Marit Bjørgen.

Miesten pariviestissä Suomen Iivo Niskanen ja Sami Jauhojärvi saivat pronssia. Norjan Emil Iversen ja Niskanen kaatuivat vähän ennen maalia. Niskanen olisi todennäköisesti voittanut, jos hän olisi pysynyt pystyssä.

Hiihdon MM-kisat jatkuvat Lahdessa 5. maaliskuuta asti.

Lähde STT


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.