Hopea ja melkein kultamitali

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 01.03.2017

Suomi sai hopeaa ja pronssia hiihdon MM-kisojen ensimmäisinä päivinä.

Krista Pärmäkoski tuli toiseksi naisten yhdistelmäkilpailussa. Voiton vei Norjan Marit Bjørgen.

Miesten pariviestissä Suomen Iivo Niskanen ja Sami Jauhojärvi saivat pronssia. Norjan Emil Iversen ja Niskanen kaatuivat vähän ennen maalia. Niskanen olisi todennäköisesti voittanut, jos hän olisi pysynyt pystyssä.

Hiihdon MM-kisat jatkuvat Lahdessa 5. maaliskuuta asti.

Lähde STT

Yksi kommentti artikkeliin ”Hopea ja melkein kultamitali”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)