Kate ja William saavat lapsen

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 18.12.2012

Herttuaparin vauva syntyy ensi keväänä.

Prinssi William ja herttuatar Catherine saavat lapsen. Pariskunnan ensimmäinen lapsi syntyy heinäkuussa. Britannian kuningashuone on vahvistanut Catherinen eli Kate Middletonin olevan raskaana. Raskaus on kolmannella kuukaudella. Cambridgen herttuatar joutui sairaalahoitoon voimakkaan pahoinvoinnin takia.

William ja Kate menivät naimisiin keväällä 2011. Heidän tuleva lapsensa on Britannian kruunun perimysjärjestyksessä kolmas. Kruununprinssi Charles on ensimmäinen, William toinen.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)