Outo vakoilutapaus Venäjällä
Yhdysvaltojen suurlähetystön työntekijää epäillään vakoilusta.
Yhdysvaltojen suurlähetystön työntekijää epäillään vakoilusta.
Monissa Aasian maissa järjestettiin vappuna marsseja, joissa suuret ihmisjoukot vaativat parempia ja inhimillisempiä työoloja.
Ihailtu Hollywood-näyttelijä Angelina Jolie on YK:n pakolaisjärjestö UNHCR:n hyvän tahdon lähettiläs.
Willem-Alexander kruunattiin Hollannin uudeksi kuninkaaksi
Kiinassa on myyty ihmisille rotan ja ketun lihaa lampaanlihana.
Bostonissa Yhdysvalloissa räjähti viime viikolla kaksi pommia juoksumaratonissa.
Kiinassa Sichuanin maakunnassa tapahtui viikonloppuna tuhoisa maanjäristys.
Iso-Britannian entinen pääministeri Margaret Thatcher kuoli kotonaan sairauskohtaukseen.
Yhdysvalloissa Texasissa räjähti viime viikolla lannoitetehdas.
Moskovalainen lastenkoti numero 8 on siisti, mutta laitosmainen asuntola.
Japanin väestö ikääntyy vauhdilla. Japanissa on paljon enemmän yli 64-vuotiaita vanhuksia kuin alle 15-vuotiaita nuoria.
Pohjois-Korea uhkaa Etelä-Koreaa ja Yhdysvaltoja ydinaseiskulla.
Kyproslaiset ovat pettyneitä Kreikan, Venäjän ja EU:n apuun.
Pohjois-Korea on maailman eristäytyneimpiä valtioita. Nuori Kim Jong-un johtaa maata itsevaltaisesti.
Uusi paavi otti nimekseen Franciscuksen.
Keski-Afrikan tasavalta oli ennen Ranskan siirtomaa.
Koko maailmassa on noin 3 000 luonnossa vapaana elävää tiikeriä.
Keskuspuisto eli Central Park on New Yorkin tunnetuin viheralue.
Beppe Grillo on noussut Italian politiikan huipulle.
Venezuelan taloudellinen tilanne on heikko, vaikka maassa on paljon öljyä.
Uusi paavi valitaan maaliskuun aikana.
Yhdistymiskirkon perustaja ei hyväksynyt esiaviollista seksiä.
Venäläiset tutkijat ovat löytäneet järvestä meteoriitin kappaleita.
Castrojen valta saattaa päättyä vuonna 2018.
Yhdysvalloissa asuu 11 miljoonaa laitonta siirtolaista.