Ylen tv-kanavat uudistuvat

Teksti: Tuija Hannula
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 09.11.2016

Ylen TV1, TV2, Teema, ruotsinkielinen Yle Fem sekä Yle Areena uudistuvat. TV1 on tärkein uutisten, ajankohtaisohjelmien ja asiaohjelmien kanava.

TV2 keskittyy suoriin lähetyksiin ja elämyksiin. Se alkaa jatkossa lähettää enemmän suoria lähetyksiä tapahtumien keskeltä.

Yle Teema ja ruotsinkielinen Yle Fem yhdistyvät ja jakavat yhteisen kanavapaikan keväällä 2017.

Yhdistymisen jälkeen kanavalta tulee vähemmän uusintoja.

Yle aikoo viedä ohjelmia enemmän internetiin. Yle Areena on netti-tv ja -radio, josta voi katsoa ohjelmia itselle sopivana aikana.

Areenasta voi seurata enemmän ja monipuolisempia ohjelmia lähivuosina sekä suomeksi että ruotsiksi.

Ylessä on käynnissä laajat YT-neuvottelut. Se tarkoittaa, että Yle irtisanoo työntekijöitään.

 

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)