Uusin kuva

Kehitysvammaliitto ja Suomen Mielenterveysseura kehittävät uutta saavutettavaa some-palvelua. Järjestöt pitivät aiheesta ideointikilpailun eli Hackatonin. Voittajatiimi kehitti idean virtuaalisesta lemmikistä, Markotista. Markotin avulla keskustelu ja kohtaaminen netissä on helpompaa!
Kehitysvammaliitto ja Suomen Mielenterveysseura kehittävät uutta saavutettavaa some-palvelua. Järjestöt pitivät aiheesta ideointikilpailun eli Hackatonin. Voittajatiimi kehitti idean virtuaalisesta lemmikistä, Markotista. Markotin avulla keskustelu ja kohtaaminen netissä on helpompaa!

Vanhempia kuvia

4 kommenttia uutiseen “Viikon kuva”

  1. Muzamil

    Ihana kuva, kiitos.
    :-)

  2. Muzamil

    Missä se ranta on?
    Kiitos

  3. kisa

    ihana kiva

  4. Maaria

    ne kuvat mihnä ne eläimet ne vanhemmat kuvat siis :D