Uusin kuva

Tänään keskiviikkona 21. kesäkuuta on kesäpäivänseisaus. Pohjoisella pallonpuoliskolla on vuoden pisin päivä. Napapiirin pohjoispuolella aurinko ei laske lainkaan. Kesäpäivänseisauksen jälkeen yö alkaa taas hiljalleen pidentyä. Mies ui tyynessä Lestijärvessä Keski-Pohjanmaalla, vain jalka näkyy. (Lehtikuva)

Vanhempia kuvia

4 kommenttia uutiseen “Viikon kuva”

  1. Muzamil

    Ihana kuva, kiitos.
    :-)

  2. Muzamil

    Missä se ranta on?
    Kiitos

  3. kisa

    ihana kiva

  4. Maaria

    ne kuvat mihnä ne eläimet ne vanhemmat kuvat siis :D