Anna Puun tiimin vasta 16-vuotias Fiona Krüger loisti The Voice of Finland -laulukilpailussa. Hän pääsi semifinaaliin.

Anna Puun tiimin vasta 16-vuotias Fiona Krüger loisti The Voice of Finland -laulukilpailussa. Hän pääsi semifinaaliin.

Kenestä tulee the Voice of Finland?

Suositun laulukilpailun voittaja ratkeaa pian.

Nelosen The Voice of Finland -ohjelma täyttää tänä vuonna kuusi vuotta. Ohjelma on suomalainen versio hollantilaisesta The Voice of Holland -ohjelmasta.

Tähtivalmentajina toimivat tällä kaudella Anna Puu, Redrama, Olli Lindholm ja Toni Wirtanen. Ohjelman bändissä soittaa Suomen parhaimpia muusikoita.

Ohjelmassa tähtivalmentajat kokoavat joukkueeseensa 12 laulajaa pelkän äänen perusteella. Nyt kilpailussa on jäljellä enää kaksi laulajaa jokaisesta tiimistä.

Voittajasuosikkeja on varmasti monia. Suorissa lähetyksissä yleisön suosikkeja olivat Anna Puun tiimistä Francis Asis, Redraman tiimistä Jerkka Virtanen, Olli Lindholmin tiimistä Roberto Brandao ja Toni Wirtasen tiimistä Taneli Läykki. Lisäksi tähtivalmentajat saivat valita jatkoon tiimistään yhden laulajan. Yleisön äänet ratkaisevat, kuka voittaa kilpailun.

Voice of Finlandin semifinaali on Nelosella 13.4. ja finaali 20.4. klo 20.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste