Tietoa sivustosta

 

Selkosanomat kuvilla on Selkosanomien verkkolehden osio, jossa uutiset kerrotaan kuvilla. Kuvalliset uutiset sopivat kaikille, joita kuvat auttavat ymmärtämään asioita. Uutiset on jaettu neljään eri ryhmään: kotimaa, ulkomaat, urheilu ja viihde.

Kuvallisia uutisia julkaistaan kahden viikon välein. Ne ilmestyvät viikkoa myöhemmin kuin muut Selkosanomien uutiset. Uutisten tekstit voi myös kuunnella ääneen luettuina oikean yläkulman ääninapista.

Uutiset toteuttaa Papunet-verkkopalvelu. Papunetin toimittaja muokkaa Selkosanomien uutisia helpommaksi ja lisää niihin sopivat piirroskuvat. Piirroskuvat ovat Papunetin kuvapankista.

Anna palautetta

Jos haluat antaa palautetta, voit jättää viestin palautelomakkeen kautta.

Lisää tietoa

Lisää kuvilla kerrottua tietoa on Papunetin kuvasivuilla.