Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Tina ennustaa tulevaa

Kun vuosi vaihtuu, mietimme tulevaa vuotta.
Millaisia asioita meille tapahtuu tulevana vuonna?
Vastauksia haetaan valamalla tinaa.
Tinakenkä sulatetaan ja kaadetaan kylmään veteen, jolloin se jähmettyy möykyksi.
Tinamöykky voi luvata sinulle erilaisia asioita.
Jos tinamöykky muistuttaa laivaa, luvassa on matkoja.
Rosoinen pinta tinassa lupaa rahaa.
Jos tinassa havaitsee pyöreän muodon, luvassa on sormus eli häät.
Jos tina hajoaa palasiksi vedessä, luvassa on huonoa onnea.
Sydän ja tähti puolestaan lupaavat onnea ja menestystä.

Lähde: Selkosanomat
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki