Konsta Punkka
kuvaa
luontoa

Konsta Punkka
on liikkunut luonnossa
jo lapsena,
isoisänsä
kanssa.
Vähän vanhempana
hän
alkoi ottaa valokuvia
luonnon eläimistä.
Konsta Punkasta
tuli
kuuluisa,
kun hän laittoi
valokuviaan Instagramiin.
Nyt
miljoona ihmistä
on katsonut
hänen kuviaan.
Ja luontokuvaamisesta
on tullut hänelle ammatti.
Konsta Punkka
valokuvaa
Suomessa
ja
eri puolilla maailmaa.
Nyt
häntä
kiinnostavat erityisesti
ilvekset
sekä
jäätiköt
etelä- ja
pohjoisnavalla.

Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Konsta Punkka; logo: Wikipedia
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki