Kirjailija Tuomas Kyrö.

Kirjailija Tuomas Kyrö.

Mielensäpahoittaja selkokielelle

Uusi selkokirjakummi on kirjailija Tuomas Kyrö. Hänen kirjastaan Mielensäpahoittaja julkaistaan selkomukautus vuonna 2019.

Selkokirjakummin tarkoitus on tehdä selkokirjallisuutta tunnetuksi.

Kirjailija Eppu Nuotio oli selkokirjakummi vuosina 2015–2017. Nuotion kirja Peiton paikka julkaistiin selkokielellä Helsingin kirjamessuilla lokakuun lopulla.


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.