Timo Soini on johtanut puoluettaan harvinaisen kauan. Hän aloitti Perussuomalaisten puheenjohtajana jo vuonna 1997.

Timo Soini ei jatka puheenjohtajana

Timo Soini ei jatka Perussuomalaisten puheenjohtajana ensi kesän jälkeen. Soini kertoi aikeistaan sunnuntaina.

Timo Soini kertoi sunnuntaina, että hän ei asetu enää ehdolle Perussuomalaisten puheenjohtajaksi. Soini on johtanut perussuomalaisia 20 vuotta. Perussuomalaisten uusi puheenjohtaja valitaan ensi kesän puoluekokouksessa Jyväskylässä.

Soini kirjoittaa blogissaan, että hänen päätöksensä oli vaikea. Soini sanoo kuitenkin, että sen tekeminen oli lopulta helpotus. Soini sanoo, että edessä on jotakin muuta.

Timo Soini on Suomen ulkoministeri. Hän haluaa jatkaa ulkoministerinä nykyisen vaalikauden loppuun eli vuoteen 2019.


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.