Ruotsin kruununprinsessa Victoria eli Vickan saapui Suomeen lauantaina. Prinsessa matkusti takaisin Tukholmaan sunnuntaiaamuna.

Prinsessa Victoria kävi Helsingissä oopperassa

Ruotsin kruununprinsessa Victoria käväisi lauantaina Suomessa. Victoria kävi katsomassa Kansallisoopperassa Syyssonaatti-esityksen.

Victoria kävi lauantai-iltana Helsingissä Kansallisoopperassa. Victoria katsoi oopperassa Syyssonaatti-teoksen. Oopperan tarina perustuu ruotsalaisen elokuvaohjaajan Ingmar Bergmanin kuuluisaan elokuvaan.

Victorian vierailulla oli myös toinen syy. Victoria halusi juhlistaa satavuotiasta Suomea. Suomalaiset ovat erityisen ihastuneita Ruotsin kruununprinsessaan.

Victoria on vieraillut aiemmin Suomessa miehensä, prinssi Danielin kanssa. Myös Ruotsin kuningaspari, kuningas Kaarle Kustaa ja kuningatar Silvia vierailevat säännöllisesti Suomessa.


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.