Presidentti Sauli Niinistö ja rouva Jenni Haukio vilkuttivat ihmisille Presidentinlinnan parvekkeella sakeassa lumipyryssä viime torstaina. Perjantaina Haukio synnytti pariskunnan ensimmäisen yhteisen lapsen.

Presidenttipari sai poikavauvan

Presidentti Sauli Niinistö ja rouva Jenni Haukio saivat perheenlisäystä viime viikon lopulla. Presidenttiparille syntyi poikavauva perjantai-iltana.

Vauva syntyi Helsingissä Naistenklinikalla. Sekä äiti että vauva voivat hyvin. Presidentti Niinistö oli mukana synnytyksessä.

Vauva on presidenttiparin ensimmäinen yhteinen lapsi. Rouva Jenni Haukiolla ei ole muita lapsia. Niinistöllä on aiemmasta avioliitosta kaksi aikuista poikaa.

Kyseessä on ensimmäinen kerta Suomen historiassa, kun presidentille syntyy vauva. Muiden presidenttien lapset ovat syntyneet jo ennen kuin heidät valittiin presidentiksi. Presidenttipari on saanut valtavasti onnitteluita.

Presidentti Niinistö aloitti toisen virkakautensa viime torstaina. Niinistö on toiminut Suomen presidenttinä vuodesta 2012 lähtien. Hänen toinen kautensa kestää vuoteen 2024 saakka.

 

Mitä mieltä olit jutusta?


4 kommenttia uutiseen “Presidenttipari sai poikavauvan”

  1. kuu2

    Paljon onnea presidenttiparille!

  2. sarjis

    Onneksi olkoon!

  3. Nimo

    Paljon onnea

  4. Hussein

    Onnea paljon 🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🌹🌹

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste