Presidentti Sauli Niinistö ja rouva Jenni Haukio.

Presidentti Sauli Niinistö ja rouva Jenni Haukio.

Presidenttipari odottaa lasta

Presidentti Sauli Niinistö ja rouva Jenni Haukio odottavat lasta.

Lapsi syntyy ensi vuoden helmikuussa. Presidenttipari kertoi iloisen uutisen maanantaina. He ovat toivoneet lasta jo monta vuotta, mutta toive ei ole aiemmin toteutunut.

Jenni Haukiolla ei ole lapsia. Sauli Niinistöllä on kaksi aikuista lasta edellisestä avioliitosta.


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.