Postinjakajat leikkaavat nurmikoita

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Posti
Uutinen julkaistu: 27.04.2016

Postista voi tilata omalle pihalle ruohonleikkaajan.

Postinjakajat leikkaavat nurmikoita 17. toukokuuta lähtien elokuun loppuun asti. Postinjakajat keksivät idean itse. Leikkaus maksaa 65 euroa kuukaudessa. Asiakkaalla pitää itsellään olla ruohonleikkuri.

Posti keksii uusia palveluita, koska tavallisen postin määrä vähenee.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)