Kuvassa on Laura Huhtasaari.

Kuvassa on Laura Huhtasaari.

Minustako presidentti?

Laura Huhtasaari on perussuomalaisten ehdokas presidentiksi.

Miksi olet paras presidenttiehdokas?

‑ Ajan Suomen ja suomalaisten etua.

Miten aiot presidenttinä vaikuttaa siihen, että ketään ei kiusata työssä tai koulussa?

‑ Otan vahvasti kantaa sen puolesta, että ketään ei kiusata.

Miten aiot ottaa maahanmuuttajat huomioon, jos sinusta tulee presidentti?

‑ Tuen maahanmuuttajia siinä, että he omaksuvat suomalaiset arvot.

Mitä aiot presidenttinä tehdä, että suomalaisten lukutaito pysyy hyvänä?

‑ Rohkaisen aikuisia ja lapsia lukemaan. Rohkaisen aikuisia lukemaan lapsille.

Tuleeko Suomen presidentille selkokieliset nettisivut, jos sinusta tulee presidentti?

‑ Hyvä idea!

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Minustako presidentti?”

  1. Teemu 83

    Laura on Ykkönen! Laura Pressaksi!

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste