Synkkä taloustilanne huolestuttaa
Suomen talous on mennyt huonoon suuntaan tänä vuonna. Tuotanto romahti monella alalla jo talvella.
Suomen talous on mennyt huonoon suuntaan tänä vuonna. Tuotanto romahti monella alalla jo talvella.
Jotkut ehkäisypillerit voivat aiheuttaa vakavia riskejä naisten terveydelle.
Danske Bank (entinen Sampo Pankki) sulkee melkein puolet Suomen konttoreistaan.
Suomalaisen design-yritys Marimekon suunnittelija Kristina Isola kopioi ukrainalaista taiteilijaa.
Sdp toteutti ministerivaihdokset, jotka se oli ilmoittanut jo hallituskauden alussa.
Suomalaisten nuorten alkoholinkäytössä korostuu edelleen halu tulla humalaan.
Suomalainen pariskunta siepattiin Jemenissä, Lähi-idässä. Heidät vapautettiin runsas viikko sitten.
Saimaannorpan pesintä onnistui talvella. Norppalaskennoissa löydettiin 60 kuuttia eli norpanpoikasta.
Telakkayhtiö STX Finland aikoo myydä sekä Turun että Rauman telakat.
Aikakausmedia palkitsi Selkosanomien verkkolehden Vuoden 2012 digitaalinen innovaatio -palkinnolla.
Pyhäjoen tulvat Pohjois- Pohjanmaalla aiheuttivat huolta viikonlopun aikana.
Sipulikukat alkavat kukkia pihoilla huhtikuun lopulla. Voit istuttaa kesäkukat ulos, kun ilma on tarpeeksi lämmin.
Useat kunnat peruvat aikaisempia päätöksiään leikata rajusti omaishoidon korvauksia.
Työllisyystilanne heikkeni Suomessa voimakkaasti. Esimerkiksi vanhustenhuollossa on kuitenkin työvoimapula.
Kokoomuksen kannatus on laskenut. Kokoomus on kuitenkin edelleen Suomen suurin puolue.
Makaiset, virvoitusjuomat, olut ja tupakka kallistuvat.
Heidi Hautala jatkaa ministerinä kovasta arvostelusta huolimatta.
Turkistarhausta tuskin kielletään Suomessa vielä pitkään aikaan.
Jyrki Kataisen suosio on laskenut hänen tilaamansa sekavan selvitystyön takia.
Kirkko ei enää anna lupaa järjestää manaustilaisuuksia omissa tiloissaan.
Toissa vuonna Suomessa oli 3 300 vankia. Heistä ulkomaalaisia oli joka kuudes.
Hevosenlihakohu on levinnyt ympäri Euroopan.
Terveyskeskuksiin on vaikea saada henkilökuntaa, hoitajia ja lääkäreitä. Asiakkaat joutuvat jonottamaan joillakin paikkakunnilla kohtuuttoman pitkään.
Suomessa on sattunut parin viime vuoden aikana useampia äärioikeistolaisen liikkeen tekemiä väkivaltaisia iskuja.
Susi luokitellaan erittäin uhanalaiseksi lajiksi. Susi on rauhoitettu eläin Suomessa.