Lasten liikuntasuositukset muuttuivat juuri. Asiantuntijat suosittelevat nyt, että alle 8-vuotiaat lapset liikkuvat vähintään kolme tuntia päivässä.
Kuukauden mukaan: lokakuuta 2016
sivu 1 / 4 (38 uutista)
Lisää liikettä lapsille ()
Tehtävä: laita aakkosjärjestykseen. ()
Laita urheilijoiden nimet aakkosjärjestykseen. Urheilu-uutisia voit lukea urheilusivuiltamme.
Tehtävä: muodosta yhdyssanoja. ()
Lue juttu Aspergerin oireyhtymästä. Muodosta yhdyssanoja.
Tehtävä: valitse 5 sanaa, jotka liittyvät jalkapalloon. ()
Lue uutinen jalkapallosta. Valitse 5 sanaa, jotka liittyvät jalkapalloon.
Tehtävä: valitse oikea vaihtoehto. ()
Lue juttu vanhuksista. Valitse oikea vaihtoehto.
Tytöissä on tulevaisuus ()
Maailman valtioiden pitää toteuttaa tyttöjen oikeudet nykyistä paremmin.
Tasa-arvo kouluissa etenee ()
Opetushallitus on julkaissut kouluille ohjekirjan, joka edistää tasa-arvoa kouluissa.
Asunnottomien yö keräsi väkeä ()
Suomessa vietettiin asunnottomien yötä lokakuun 17. päivä.
Selväsanaiset palkittiin ()
Lea Ansamaa ja Sini Sivonen ovat vuoden selväsanaiset.